Wednesday 18 May 2011

lawak Siapa paling bodoh? (Lawak Untuk Sarapan Pagi)

Suatu Petang, 4 orang sahabt bercerita tentang kebodohan masing-masing:

Lelaki 1: Kamu semua tahu, aku la manusia paling bodoh sebab pagi tadi baru aku tahu adenye page himpunanan lawak jenaka.

Lelaki 2: kamu xbodoh, aku lagi bodoh sebab br kejap tadi aku baru perasan page ni boleh di like.

Lelaki 3: itu xbodoh lagi, kalau kamu semua nak tahu aku lagi bodoh sebab br skang ni aku tahu page himpunan lawak jenaka ni tentang perkongsian lawak jenaka...

Lelaki 4: Aku rasa aku la yang paling bodoh...

ke tiga-tiga lelaki yang lain serentak membalas, "Kenapa?"...

Lelaki 4: Yela, mane taknye, sepanjang petang ni aku terpakse duduk dengar 3 orang bodoh bercerita...

lalu ketiga-tiga lelaki tadi mengaku yang lelaki 4 tadi paling bodoh...

No comments:

Post a Comment